Przebudowa mostu drogowego przez rzekę Wissę w m. Czachy w ciągu drogi powiatowej Nr 1836B

 

DOFINANSOWANO ZE ŚRODKÓW

PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU CELOWEGO

RZĄDOWEGO FUNDUSZU INWESTYCJI LOKALNYCH

zadanie  p.n.: „Przebudowa mostu drogowego przez rzekę Wissę w m. Czachy w ciągu drogi powiatowej Nr 1836B”.

 

Kwota dofinansowania:                   1 800 000,00 zł

Całkowita wartość zadania:            1 800 771,57 zł

Zadanie inwestycyjne jest realizowane w województwie podlaskim, powiecie grajewskim, gminie Radziłów w miejscowości Czachy.

Celem realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa mostu drogowego przez rzekę Wissę w m. Czachy w ciągu drogi powiatowej Nr 1836B” jest zapewnienie dostępności dla wszystkich pojazdów dopuszczonych do ruchu na drogach publicznych w okolicach miejscowości Czachy, w szczególności do terenów wykorzystywanych rolniczo.

Realizacja zadania inwestycyjnego zakłada:

  1. rozbiórkę istniejącego mostu przez rz. Wissę w m. Czachy, trójprzęsłowego, o długości 32,50 m, szerokości całkowitej 5,20 m, o przyczółkach i filarach drewnianych posadowionych na palach drewnianych, konstrukcji nośnej w postaci stalowych belek dwuteowych swobodnie podpartych oraz pokładzie i poręczach drewnianych;
  2. budowę nowego mostu przez rz. Wissę w m. Czachy w miejscu istniejącego, zlokalizowanego w km rob. 0+053,82 na drodze powiatowej nr 1836B, trójprzęsłowego,
    o długości 36,20 m, szerokości całkowitej 7,06 m, skrajni poziomej na moście 6,50 m, nośności klasy B wg PN-85/S-10030, przyczółkach ze stalowych ścianek szczelnych
    z żelbetowym oczepem i żelbetowymi płytami przejściowymi, filarach w postaci dwóch rzędów pali stalowych zwieńczonych oczepami z belek stalowych, ustroju nośnym swobodnie podpartym w postaci rusztu stalowego, pomostu z krawędziaków, nawierzchni jezdni z asfaltu lanego, balustrad z elementów stalowych i stalowych barier energochłonnych;
  3. przebudowę dojazdów do mostu na długości 30 m przed i 25 m za mostem, polegającą na wykonaniu: prac rozbiórkowych, ustawieniu krawężników betonowych na długości po 8,00 m przed i za mostem, umocnieniu poboczy i skarp przez obrukowanie na długości po 5,00 m przed i za mostem wraz z obsianiem trawą, nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa, uzupełnieniu poboczy, ustawieniu stalowych barier energochłonnych.

 

Dodana: 3 sierpień 2021 12:56

Zmodyfikowana: 3 sierpień 2021 12:56